Täältä lisää mielenkiintoista....

Usein kysytyt kysymykset

• Voiko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Kyllä voi. Ostoskoria seuraavassa vaiheessa valitaan reitti: joko kirjaudutaan sisään tai jatketaan ilman kirjautumista. Ostoskoria seuraavalla sivulla voi myös rekisteröityä tilaajatietojen lomassa. Suosittelemme rekisteröitymistä, se tuo sinulle monia etuja. 
• Miksi kirjautumisen jälkeen ostoskoriini ilmestyy tuotteita, joita en ole sinne nyt lisännyt?
Kirjautuneella asiakkaalla ostoskori säilyy seuraavaankin kirjautumiskertaan. Eli jos olet sisään kirjautuneena ja lisäät ostoskoriisi tuotteita ne, säilyvät siellä niin kauan kunnes ostat ne tai poistat ne ostoskorista. Jos jätät tuotteet ostoskoriin ja kirjaudut ulos, seuraavalla kirjautumiskerralla tuotteet ovat ostoskorissa valmiina. Kirjautunut asiakas voi siis käyttää ostoskoria myös eräänlaisena muistilistana.
• Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?
Tiinantori.fi käyttää markkinoinnissa ja asiakkaiden palkitsemisessa alennuskoodeja. Alennuskoodi on lyhyt kirjain-/numerosarja, joka syötetään ostoskorissa sille varattuun kenttään ja aktivoidaan. Alennuskoodilla voi saada tilanteesta riippuen esimerkiksi kaupanpäällisen, toimituksen ilman postikuluja tai prosenttialennuksen. Mahdollisuuksia on monia. Alennuskoodi on kirjoitettava ostoskoriin täsmälleen sellaisena kuin se on annettu, ISOT ja pienet kirjaimet huomioiden.
• Mikä on normaali toimitusaika?
Tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivän kuluessa, kuitenkin lähempänä kahta kuin viittä päivää.
• Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Saatavuus on ilmoitettu tuotesivulla. Mikäli tuote on ”toimitustuote”, toimitusaika on normaalia toimitusaikaa (2-5 arkipäivää) hieman pidempi. Toimitusaika on tällöin arvioitu tuotesivulla. (toimitustuote = tuotetta ei pidetä normaalisti varaston hyllyssä vaan niitä tilataan menekin mukaan).
• Miksi toimitustavoissa ei ole kirjetoimitusta?
Emme käytä kirjetoimitusta, koska kirjetoimitukselle ei saa tilauksen seurantaa (Postin JJFI-koodia tai Matkahuollon seurantakoodia). Haluamme varmistaa asiakkaillemme mahdollisuuden seurata tilaustensa etenemistä.
• Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen – tai toiselle vastaanottajalle?
Kyllä voi. Ostotapahtuman vaiheessa 2/5 Toimitustiedot -sivulla valitaan tilauksen vastaanottaja. Kun rastitat kohdan ”Tilauksen vastaanottaja on eri kuin tilaaja…”, voit antaa toisen toimitusosoitteen (esim. työpaikka) tai kokonaan toisen vastaanottajan. Voit myös valita tilauksen noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon toimipisteen Suomessa. Ks. seuraava kohta.
• Haluaisin noutaa tilaukseni läheltä kesämökkiäni – onko se mahdollista?
Kyllä. Ostotapahtuman vaiheessa 2/5 Toimitustiedot voit valita Toimitustapa-kohdasta noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon – riippumatta siitä mikä on tilaajan tai tilauksen vastaanottajan oma osoite. Kun klikkaat ”Valitse mikä tahansa Postin tai Matkahuollon noutopiste…”, järjestelmä ehdottaa oletuksena tilaajan vastaanottajien lähimpiä noutopisteitä. Näiden alapuolella olevalla hakutoiminnolla voi itse hakea osoitteen, postinumeron tai postitoimipaikan perusteella noutopisteitä mistä tahansa Suomessa. Rastittamalla haluamasi toimipisteen, tilaus toimitetaan noudettavaksi ko. paikasta.
• Unohdin salasanani – miten saan sen takaisin?
Uuden salasanan saa kirjautumissivulta (myös ostotapahtuman aikana kirjautumiskohdasta) klikkaamalla linkkiä ”Unohtuiko salasana?” ja seuraa ohjeita. Kirjautumissivulle pääset 
tästä
• Onko minulla pakko olla sähköpostiosoite, jotta voin liittyä tiinantori.fi kanta-asiakkaaksi?
Sähköposti on pakollinen tieto tiinantori.fi -kanta-asiakkaaksi liittymisessä. Kanta-asiakkuus perustuu viestintään ja liittyessäsi kanta-asiakkaaksi tulet saamaan viestintää pääsääntöisesti sähköpostiisi sekä satunnaisesti tekstiviestillä.
• En pääse kirjautumaan sisään tiinantori.fi –Omiin sivuihin?
Tarkista sähköpostiosoitteesi ja salasanasi oikeinkirjoitus. Tarkista myös, että kirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella, jonka syötit liittymislomakkeelle. Jos et ole varma salasanastasi voit tilata uuden ”Unohditko salasanasi?” toiminnolla 
tästä.
• Voinko peruuttaa kanta-asiakas -viestit?
Tiinantori.fi viestintä on olennainen osa kanta-asiakkuutta ja tapahtuu pääsääntöisesti sähköpostitse ja toisinaan myös matkapuhelimeen. Tiinantori.fi kanta-asiakkaana tulet saamaan säännöllisesti etuja, vinkkejä ja kampanjoita sisältävän kanta-asiakaskirjeen sähköpostitse. 
• Haluan päivittää kanta-asiakastietojani, miten tämä onnistuu?
Voit tarkastella ja muokata tietojasi kirjautumalla sisään rekisteröimälläsi sähköpostiosoitteella ja salasanalla Omiin sivuihin 
täällä.
 
Haluamme palvella sinua!
Parhain terveisin:
                  Tiina ja kumppanit
                   Virtuaalikauppakeskus tiinantori.fi 
 

Päivän parhaita tarjouksia....

teddy, cute, soft toy
predator, livestock, fairytale
protective mask, protection, duty
shoes, sport shoe, sport